Klant = hier écht géén koning!

Geachte heer/mevrouw,

Zojuist belde ik met Hoogenboezem Alexandrium om te informeren wanneer  onze relaxfauteuil geleverd wordt.

Vorige week zondag is deze gekocht en er werd gemeld dat hij binnen 14 dagen geleverd zou worden.

RelaxIk belde op en kreeg heer De G aan de telefoon en vroeg wanneer de stoel geleverd zou worden. De heer reageerde zéér geïrriteerd en meldde dat ik beter de planning kon bellen omdat dat sneller gaat (?!). Volgens mij is het klantvriendelijker om te melden dat hij het na zou kijken en mij terug gaat bellen.

Mijn reactie hierop was dat ik het fijn had gevonden als dit; telefonisch aan mij gemeld was óf direct bij aankoop.
Heer de G meldde: “Hier heb ik geen zin in”!
Heer de G wilde maar 1 ding; snel van mij af en onderbrak maar 3x en wilde het telefoonnummer van de planning geven.

Ik vind dit erg vervelend, niet netjes én zeer on-klantvriendelijk.
Het is een stoel van € 1164,= dus het gaat niet om een halfje brood of zo. Als klant wens ik correct en vriendelijk behandeld te worden en niet “afgesnauwd” te worden.

koudedoucheIk heb hem gemeld dat dit een goede zou zijn voor Radar;
de “koude douche“.

Uw reactie zie ik graag tegemoet.

Vriendelijke groet,
Monique de Jong